grafik, opis zajęć

Home / grafik, opis zajęć

 GRAFIK ZAJĘĆ

Zajęcia odwołane: 20,04 sobota, 22,04 poniedziałek, 23,04 odwołana sesja o 9:00

01,05-05,05 majówka- szkoła zamknięta.

Jeśli wybierasz się do nas po raz pierwszy, skontaktuj się z nami by sprawdzić dostępność miejsc.

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
  9:00 – 10:30 9:00 -10:30 9:00 – 10:30 9:00-10:30 9:30 – 11:00  
Joga łagodna Joga ogólna Joga dla kręgosłupa Joga powięziowa, spiralna Joga ogólna
Basia Gośka Gośka Kasia Gośka
18:30-20:00 17:30 – 18:30 18:00 – 19:45   11:00-12:00 18:00-19:45
Joga dla kręgosłupa Joga dla niewidomych i słabowidzących Medytacja, grupa otwarta Joga dla dzieci Medytacja, grupa otwarta
Gośka Basia Sasana.pl   Gośka Sasana.pl
20:00 – 21:30 19:00 – 20:30 20:00 21:30 20:00 – 21:30 20:00-21:30    
Joga ogólna Joga łagodna Joga ogólna Joga dla kręgosłupa Joga ogólna 12,04 nie będzie zajęć
Mira Mira Ewa Gośka Ewa

 

Joga ogólna/dynamiczna

Sesje ogólnorozwojowe. Wykorzystujemy pomoce, dzięki którym osoby początkujące -zdrowe, jak i bardziej zaawansowane będą mogły rozpocząć i pogłębiać swoją praktykę.

Każdą sesję zaczynamy i kończymy relaksem, dzięki temu skupisz się przed zajęciami- z uważnością przejdziesz przez sekwencje różnorodnych asan, a po nich uspokoisz ciało i umysł. Pomożemy Ci wejść w stan kojącego, głębokiego relaksu. Na tych zajęciach znajdziesz coś dla siebie- mocniejszą praktykę jak i spokojne, umożliwiające wgląd w siebie elementy sesji.

Joga ogólna dynamiczna to zajęcia skierowane dla osób systematycznie ćwiczących, lubiących mocniejszą pracę i dynamikę zajęć. Stosujemy elementy Astanga Joga.

W Satwa Joga te zajęcia prowadzą Gosia, Ewa i Mira.

 

 

 

Joga dla kręgosłupa

Sesje skierowane przede wszystkim dla osób odczuwających bóle kręgosłupa. Pracujemy nad wzmocnieniem mięśni przykręgosłupowych- stabilizujących plecy i całe ciało. Wykonujemy asany zwiększające przestrzenie międzykręgowe, co często przynosi ulgę w dolegliwościach bólowych. Docieramy do głębokich mięśni, co poprawia sprawność i ruchomość całego ciała.

Zajęcia polecane osobom początkującym jak i praktykującym.

W Satwa Joga te zajęcia prowadzą Gosia.

Joga dla dzieci

Dedykowane dzieciom w wieku 7-14 lat. Zajęcia ogólnorozwojowe z elementami Jogi. Sesje, w których wzmacniamy, rozciągamy mięśnie, ścięgna, stawy. Uczymy dzieci prawidłowej postawy i dobrych nawyków. Zwracamy uwagę na higienę kręgosłupa. Zajęcia prowadzone przez nauczyciela jogi w asyście terapeuty Integracji Sensorycznej, co daje holistyczne podejście do każdego dziecka.

Na życzenie Rodziców istnieje możliwość diagnozy sensorycznej.

Zajęcia prowadzone przez Gośkę.

Joga łagodna

Zajęcia skierowane dla wszystkich. Zarówno dla tych, które chcą rozpocząć praktykę jogi jak i dla tych, którzy w swojej drodze wolą łagodność i spokój. Zajęcia nie wymagają specjalnego przygotowania, ani dobrej kondycji. Nie spieszymy się, nie rywalizujemy. Pracujemy nad koncentracją i oddechem, skupiamy się nad odnalezieniem drogi do własnego umysłu i poznania możliwości własnego ciała. Uczę relaksu.

Prowadzi, relaksuje i koi głosem Basia.

TRE

Dr David Berceli (USA) stworzył unikalny zestaw prostych ćwiczeń o nazwie TRE (ang. Tension and Trauma Releasing Exercises, pol. Ćwiczenia uwalniające napięcia i urazy). To prosta i skuteczna technika redukcji nadmiaru stresu oraz uwalniania głębokich napięć mięśni i powięzi. Pomocna w pozbywaniu się bolesnych skutków przeciążenia ciała i układu nerwowego: bóle głowy, bóle pleców, napięcia w okolicach miednicy, nieregularne bolesne miesiączki, chroniczne zmęczenie, problem zimnych stóp i dłoni, bezsenność lub nadmierna ospałość; a także stany depresyjne, lęki, trudności w wyrażaniu emocji, wybuchowość, słaba koncentracja uwagi.

Metoda TRE opiera się na naturalnym mechanizmie dochodzenia do stanu równowagi biochemicznej i psychofizycznej. Wykorzystuje ostatnie osiągnięcia z dziedziny neurofizjologii, bazując na znanym wszystkim ssakom mechanizm drżeń mięśni i powięzi. Zarówno zebra, której udało się uciec przed drapieżnikiem, jak człowiek, który przeżył np. wypadek samochodowy, zaczyna się trząść, by dojść do stanu równowagi. Wibracje powodując rozluźnienie mięśni (głównie biodrowo-lędźwiowych, nóg, miednicy oraz grzbietu), sprawiają, że opadają hormony stresu, a ciało może znów normalnie funkcjonować.

Podczas leżenia na macie, pozwalamy wibracjom rozluźniać napięcia całego ciała i redukować bolesne skutki nadmiernego stresu. Uwalniamy zarówno napięcia bieżące, jak i stare urazy; stres z wiązany z jednorazowym wydarzeniem jak np. rozwód, ciężki poród, kontuzja sportowa, jak i stres przewlekły np. wymagająca praca, trudne dzieciństwo, toksyczny związek, opieka nad chorą osobą.

TRE wpływa pozytywnie na pracę całego organizmu, wzmacnia układ immunologiczny, przywraca elastyczność, sprawność i żywotność całego ciała.

Doskonale komponuje się z jogą i ćwiczeniami Pilatesa oraz z psychoterapią Gestalt.

Grupę prowadzi Alicja.

 

 

Przeczytaj przed zajęciami:

Ćwiczymy boso, w stroju niekrępującym ruchów

Nie spożywaj obfitych posiłków, można ćwiczyć godzinę po lekkim posiłku

Jeśli jeszcze nie masz swojej maty, pożyczymy Ci naszą

Posiadamy niezbędne pomoce, nie musisz mieć swoich

Przed pierwszymi zajęciami przeczytasz i podpiszesz regulamin

Bądź 5 minut przed zajęciami

Wyłącz telefon

Zgłoś nauczycielowi aktualne problemy zdrowotne