grafik, opis zajęć

Home / grafik, opis zajęć

UWAGA!!! W dniu 24.05 zajęcia z Jogi łagodnej o godzinie 9:00 są odwołane. Zapraszamy na zajęcia o godzinie 19:00

Grafik:

Joga ogólna

Sesje ogólnorozwojowe. Wykorzystujemy pomoce, dzięki którym osoby początkujące -zdrowe, jak i bardziej zaawansowane będą mogły rozpocząć i pogłębiać swoją praktykę.

Każdą sesję zaczynamy i kończymy relaksem, dzięki temu skupisz się przed zajęciami- z uważnością przejdziesz przez sekwencje różnorodnych asan, a po nich uspokoisz ciało i umysł. Pomożemy Ci wejść w stan kojącego, głębokiego relaksu. Na tych zajęciach znajdziesz coś dla siebie- mocniejszą praktykę jak i spokojne, umożliwiające wgląd w siebie elementy sesji.

To zajęcia skierowane dla osób systematycznie ćwiczących, lubiących mocniejszą pracę i dynamikę zajęć. Stosujemy elementy Astanga Joga.

W Satwa Joga te zajęcia prowadzi Ewa.

 

Joga dla kręgosłupa

Sesje skierowane przede wszystkim dla osób odczuwających bóle kręgosłupa. Pracujemy nad wzmocnieniem mięśni przykręgosłupowych- stabilizujących plecy i całe ciało. Wykonujemy asany zwiększające przestrzenie międzykręgowe, co często przynosi ulgę w dolegliwościach bólowych. Docieramy do głębokich mięśni, co poprawia sprawność i ruchomość całego ciała.

Zajęcia polecane osobom początkującym jak i praktykującym.

W Satwa Joga te zajęcia prowadzi Milena i Marta.

 Joga łagodna

Zajęcia skierowane dla wszystkich. Zarówno dla tych, które chcą rozpocząć praktykę jogi jak i dla tych, którzy w swojej drodze wolą łagodność i spokój. Zajęcia nie wymagają specjalnego przygotowania, ani dobrej kondycji. Nie spieszymy się, nie rywalizujemy. Pracujemy nad koncentracją i oddechem, skupiamy się nad odnalezieniem drogi do własnego umysłu i poznania możliwości własnego ciała. Uczą relaksu.

Prowadzi relaksuje i koi głosem Basia.

 

Jogalates

Do dobrego samopoczucia potrzeba nam zarówno siły, jak i elastyczności. Połączenie Jogi z metodą Pilates daje wspaniałe rezultaty.

Jesteśmy tak mocni jak nasze najsłabsze ogniwo. Na zajęciach dopasowujemy ćwiczenia do naszych możliwości i w rytmie dobrego oddechu pracujemy nad uwolnieniem napięć z ciała i głowy i wzmocnieniem mięśni głębokich. Na zajęciach wzmocnisz obręcz barkową, pośladki, głębokie mięśnie brzucha, nauczysz się prawidłowego oddechu, relaksu, uelastycznisz zastałe stawy i przykurczone mięśnie.

Prowadzi Agnieszka.

Joga Yang

Zajęcia nastawione na harmonijne wzmacnianie ciała w celu poprawy zdrowia i zwiększenia możliwości we wszelkich aktywnościach ruchowych.

Na zajęciach:

  • wzmocnisz core (centrum ciała) – dla zdrowia kręgosłupa i ładnej sylwetki
  • wzmocnisz mięśnie stabilizujące, aby wytworzyć zdrowsze wzorce ruchowe i zapobiegać kontuzjom
  • zwiększysz mobility, czyli poprawisz aktywne zakresy ruchu
  • poznasz techniki oddechowe poprawiające pracę core i stabilizujące kręgosłup
  • przygotujesz się do trudniejszych asan siłowych, takich jak pozycje balansowe
  • poznasz wiele ciekawych ćwiczeń i wariantów asan
  • nauczysz się jak utrzymywać spokój umysłu nawet przy dużym wysiłku

Zajęcia otwarte dla osób o różnym poziomie zaawansowania, każdy dostanie warianty ćwiczeń dopasowane do swojego poziomu.

Zajęcia prowadzi Radek.

Uważna yoga
Jest to bezpłatna praktyka jogi w nurcie Dynamic Mindfulness przeznaczona dla osób poszkodowanych wojną w Ukrainie. Łagodna praktyka w nurcie, który łączy uważność (opartą na buddyjskiej tradycji) ze współczesną nauką o ciele. Praktyka ta będzie zaproszeniem dla Ciebie do pełnego ciekawości odkrywania i przeżywania swojego ciała takim, jakie w tej chwili jest. Postawę pełną otwartości i akceptacji zrównoważymy łagodnym rozwojem siły i mobilności. Poprzez ciało będziemy pracować nad tym, co w głowie i sercu – w zgodzie z tym, kim jesteś i tym, czego potrzebujesz. Wspólnie poszukamy sposobu na to by być bliżej ciała, lepiej radzić sobie z umysłem i łatwiej regulować emocje. Spotkania będą się odbywać w języku ukraińskim i poprowadzi je Yuliana Shevchuk – nauczycielka jogi w podejściu Dynamic Mindfulness, psycholog i psychoterapeuta.



Przeczytaj przed zajęciami:

 

Ćwiczymy boso, w stroju niekrępującym ruchów

Nie spożywaj obfitych posiłków, można ćwiczyć godzinę po lekkim posiłku

Jeśli jeszcze nie masz swojej maty, pożyczymy Ci naszą

Posiadamy niezbędne pomoce, nie musisz mieć swoich

Przed pierwszymi zajęciami przeczytasz i podpiszesz regulamin

Bądź 5 minut przed zajęciami

Wyłącz telefon

Zgłoś nauczycielowi aktualne problemy zdrowotne