Grafik i opis zajęć

Nowy grafik obowiązujący od 27.06 do 29.07:

Postaramy się, by praktyka była przyjemnością przynoszącą jak najwięcej korzyści.


– ćwiczymy boso, w stroju niekrępującym ruchów
– nie spożywaj obfitych posiłków, można ćwiczyć godzinę po lekkim posiłku
– jeśli jeszcze nie masz swojej maty, pożyczymy Ci naszą
– posiadamy niezbędne pomoce, nie musisz mieć swoich
– przed pierwszymi zajęciami przeczytasz i podpiszesz regulamin
– bądź 5 minut przed zajęciami
– wyłącz telefon
– zgłoś nauczycielowi aktualne problemy zdrowotne

Ćwiczymy w małych grupach, co pozwala nam spojrzeć na każdego nie tylko pod względem praktyki. Znamy się i lubimy, przez co łatwiej nam dobrać praktykę właśnie dla Ciebie.

Ewa Joga

Joga ogólna


czyli sesje ogólnorozwojowe. Wykorzystujemy pomoce, dzięki którym osoby początkujące -zdrowe, jak i bardziej zaawansowane będą mogły rozpocząć i pogłębiać swoją praktykę.
Każdą sesję zaczynamy i kończymy relaksem, dzięki temu skupisz się przed zajęciami- z uważnością przejdziesz przez sekwencje różnorodnych asan, a po nich uspokoisz ciało i umysł. Pomożemy Ci wejść w stan kojącego, głębokiego relaksu. Na tych zajęciach znajdziesz coś dla siebie- mocniejszą praktykę jak i spokojne, umożliwiające wgląd w siebie elementy sesji.
To zajęcia skierowane dla osób systematycznie ćwiczących, lubiących mocniejszą pracę i dynamikę zajęć. Stosujemy elementy Astanga Joga.

Zajęcia prowadzi Ewa.

Joga dla kręgosłupa


Sesje skierowane przede wszystkim dla osób odczuwających bóle kręgosłupa. Pracujemy nad wzmocnieniem mięśni przykręgosłupowych – stabilizujących plecy i całe ciało. Wykonujemy asany zwiększające przestrzenie międzykręgowe, co często przynosi ulgę w dolegliwościach bólowych. Docieramy do głębokich mięśni, co poprawia sprawność i ruchomość całego ciała.

Zajęcia polecane osobom początkującym jak i praktykującym. Zajęcia prowadzi Milena i Marta.

Małgorzata Kalenik Bjerkan

 Joga łagodna

Zajęcia skierowane są dla wszystkich. Zarówno dla tych, którzy chcą rozpocząć praktykę jogi jak i dla tych, którzy w swojej drodze wolą łagodność i spokój. Zajęcia nie wymagają specjalnego przygotowania, ani dobrej kondycji. Nie spieszymy się, nie rywalizujemy. Pracujemy nad koncentracją i oddechem, skupiamy się nad odnalezieniem drogi do własnego umysłu i poznania możliwości własnego ciała. Uczą relaksu.

Zajęcia prowadzi Małgosia.

Jogalates

Do dobrego samopoczucia potrzeba nam zarówno siły jak i elastyczności. Połączenie Jogi z metodą Pilates daje wspaniałe rezultaty.

Jesteśmy tak mocni jak nasze najsłabsze ogniwo. Na zajęciach dopasowujemy ćwiczenia do naszych możliwości i w rytmie dobrego oddechu pracujemy nad uwolnieniem napięć z ciała i głowy oraz wzmocnieniem mięśni głębokich. Na zajęciach wzmocnisz obręcz barkową, pośladki, głębokie mięśnie brzucha, nauczysz się prawidłowego oddechu, relaksu, uelastycznisz zastałe stawy i przykurczone mięśnie.

Zajęcia prowadzi Agnieszka.

Agnieszka Kobylańska
Radek

Joga Yang

Zajęcia nastawione na harmonijne wzmacnianie ciała w celu poprawy zdrowia i zwiększenia możliwości we wszelkich aktywnościach ruchowych.

Na zajęciach:

  • wzmocnisz core (centrum ciała) – dla zdrowia kręgosłupa i ładnej sylwetki
  • wzmocnisz mięśnie stabilizujące, aby wytworzyć zdrowsze wzorce ruchowe i zapobiegać kontuzjom
  • zwiększysz mobility, czyli poprawisz aktywne zakresy ruchu
  • poznasz techniki oddechowe poprawiające pracę core i stabilizujące kręgosłup
  • przygotujesz się do trudniejszych asan siłowych, takich jak pozycje balansowe
  • poznasz wiele ciekawych ćwiczeń i wariantów asan
  • nauczysz się jak utrzymywać spokój umysłu nawet przy dużym wysiłku

Zajęcia otwarte dla osób o różnym poziomie zaawansowania, każdy dostanie warianty ćwiczeń dopasowane do swojego poziomu.

Zajęcia prowadzi Radek.

Uważna yoga

Jest to bezpłatna praktyka jogi w nurcie Dynamic Mindfulness przeznaczona dla osób poszkodowanych wojną w Ukrainie. Łagodna praktyka w nurcie, który łączy uważność (opartą na buddyjskiej tradycji) ze współczesną nauką o ciele. Praktyka ta będzie zaproszeniem dla Ciebie do pełnego ciekawości odkrywania i przeżywania swojego ciała takim, jakie w tej chwili jest. Postawę pełną otwartości i akceptacji zrównoważymy łagodnym rozwojem siły i mobilności. Poprzez ciało będziemy pracować nad tym, co w głowie i sercu – w zgodzie z tym, kim jesteś i tym, czego potrzebujesz. Wspólnie poszukamy sposobu na to by być bliżej ciała, lepiej radzić sobie z umysłem i łatwiej regulować emocje.

Spotkania będą się odbywać w języku ukraińskim i poprowadzi je Yuliana Shevchuk – nauczycielka jogi w podejściu Dynamic Mindfulness, psycholog i psychoterapeuta.

Gosia Gałecka Joga

Joga indywidualna



Zajęcia prowadzone dla jednej maksymalnie dla 2 osób z instruktorem.

Zajęcia prowadzi Gosia.