Grafik i opis zajęć

UWAGA! Zmiany wakacyjne wchodzą do naszego grafiku coraz odważniej 🙂
Sprawdź zmiany poniżej:


Postaramy się, by praktyka była przyjemnością przynoszącą jak najwięcej korzyści.


– ćwiczymy boso, w stroju niekrępującym ruchów
– nie spożywaj obfitych posiłków, można ćwiczyć godzinę po lekkim posiłku
– jeśli jeszcze nie masz swojej maty, pożyczymy Ci naszą
– posiadamy niezbędne pomoce, nie musisz mieć swoich
– przed pierwszymi zajęciami przeczytasz i podpiszesz regulamin
– bądź 5 minut przed zajęciami
– wyłącz telefon
– zgłoś nauczycielowi aktualne problemy zdrowotne

Ćwiczymy w małych grupach, co pozwala nam spojrzeć na każdego nie tylko pod względem praktyki. Znamy się i lubimy, przez co łatwiej nam dobrać praktykę właśnie dla Ciebie.

Joga ogólna


czyli sesje różnorodne, zawierają elementy dynamiczne, rozwijające siłę i wytrzymałość, ale zawsze uzupełniane są statyczną i korekcyjną pracą przy dłuższym trwaniu w pozycji. Zajęcia o średniej intensywności.

Połączenie dwóch nurtów: Iyengara z Vinyasa-  statyki i dynamiki z płynnością ruchu. 

Podczas praktyki korzystamy z pomocy: wałków, koców, pasków, krzeseł i kostek, by ułatwić wchodzenie i przebywanie w pozycjach w poszukiwaniu głębszego rozluźnienia całego ciała.

Zajęcia prowadzi Renata.

Joga łagodna

Zajęcia skierowane są dla wszystkich. Zarówno dla tych, którzy chcą rozpocząć praktykę jogi jak i dla tych, którzy w swojej drodze wolą łagodność i spokój. Zajęcia nie wymagają specjalnego przygotowania, ani dobrej kondycji. Nie spieszymy się, nie rywalizujemy. Pracujemy nad koncentracją i oddechem, skupiamy się nad odnalezieniem drogi do własnego umysłu i poznania możliwości własnego ciała. Uczą relaksu.

Zajęcia prowadzi Małgosia.

Małgorzata Kalenik Bjerkan
Gosia Gałecka Joga

Joga indywidualna



Zajęcia prowadzone dla jednej maksymalnie dla 2 osób z instruktorem.

Zajęcia prowadzi Gosia.