Nauczyciele

Home / Nauczyciele

O szkole

Satwa Joga to miejsce, w którym chcemy byś czuł się dobrze. Kameralne grupy, miła domowa atmosfera, piękne położenie, różnorodność zajęć oddających piękno Jogi. Zapewniamy indywidualne podejście do każdego Ucznia. Każda pora jest dobra, abyś zaczął swoją Praktykę. Warto inwestować w swój rozwój, pomożemy Ci to zrobić z pełną uważnością. Przyjdź i przekonaj się. Poznaj nas:)

Gośka Galecka

Z jogą połączyły mnie problemy zdrowotne. Zafascynowana terapeutycznym działaniem na ciało i duszę, postanowiłam zgłębiać wiedzę na temat różnych nurtów w jodze.

Joga jest dla każdego, kto chce być zdrowym, świadomym swego ciała człowiekiem. Używam i wierzę w pomoce podczas sesji (klocki, paski, pianki, liny, koce, wałki). Wierzę w intuicyjność naszego ciała.  Na zajęciach zwracam uwagę na anatomię i fizjologię asan. Staram się w prosty sposób je przybliżać – przedstawiać korzyści i warianty pomagające je osiągnąć i czerpać z nich jak najwięcej.

Absolwentka Wydziału Nauki o Zdrowiu AM w Warszawie, sercem oddana jodze metodą B.K.S Iyengara, instruktorka Hatha Joga, florystka, szczęśliwa właścicielka szkoły Satwa Joga.

Agnieszka Kobylańska

Doświadczona nauczycielka Ruchu – metody Pilates, Jogi, Blacroll, Aerial Yogy, Face jogi, adeptka wielu kursów, warsztatów. Ruchem zajmuje się kilkadziesiąt lat zbierając doświadczenia z różnych obszarów, łącząc je i dopasowując do potrzeb i możliwości współczesnego człowieka.

Sama mająca po wypadku wielkie kłopoty z kręgosłupem powoli doprowadziła swoje ciało do pełnej ruchomości i sprawności.  Pracująca mam dwójki dzieci i posiadaczka zwariowanego psa Macho oraz czterech kur.

Od niedawna również odnajduje pasję w masowaniu ludzi metodą tajskiego masażu dynamicznego.

Milena Kurowska

Mam na imię Milena, odkąd pamiętam zawsze interesowało mnie obserwowanie, analizowanie i przetwarzanie, zawsze moja ciekawość świata była bardzo drążącą…

Od dziecka maluję i uwielbiam różne formy ruchu, moja natura zaprowadziła mnie do spróbowania jogi. Od kilku lat jestem nauczycielką, praca z ciałem pozwala mi na bycie w pasji, czyli mogę analizować, obserwować, naprowadzać i coś zmieniać. Głównie używam stylu Iyengara, natomiast jako, że z natury lubię eksperymenty, to zdarza mi się miksować różne style jogi i dodawać elementy, które uważam za przydatne w praktyce. Bardzo lubię mieć kontakt ze sobą i z drugim człowiekiem, a kiedy widzę, że joga pozwala innym na czucie samego siebie, to we mnie pojawia się wielka radość i inspiracja.

Ewa Mołas

Nauczycielka jogi i podróżniczka. Prowadzi zajęcia z jogi, w tym z tradycji asthangajogi od 2008 roku. Wyprawia się w odległe zakątki świata, żeby u miejscowych autorytetów zgłębiać tajniki lokalnych praktyk służących zdrowiu ciała,

umysłu i duszy.
W podejściu do jogi zwraca uwagę na oddech i stan umysłu, które to mają wspierać pracę z ciałem. Stosuje techniki koncentracji umysłu i techniki relaksacyjne.

Pasjonuje się profilaktyką zdrowotną i ziołolecznictwem oraz NVC Marschala Rosenberga. Jest entuzjastką slow life, uważnego życia i jazdy na rowerze, która pozwala łączyć ruch z podróżami.
Życie jest jak jazda na rowerze, aby utrzymać równowagę, trzeba się ruszać.

Basia Poniatowska

Trenerka jogi i instruktorka relaksacji. Absolwentka Podyplomowych studiów relaksacji i jogi na warszawskiej AWF.

Wieloletnią praktykę jogi pogłębiała licznymi warsztatami rozwojowymi, wiedzą z zakresu technik wyciszenia i relaksu, pracy z oddechem, nauką tańca afrykańskiego i tańca brzucha. Joga stała się jej drogą życia. Prowadzi sesje relaksacyjne i zajęcia jogi łagodnej i stworzyła zajęcia dedykowane osobom niewidomych i słabowidzących.

Stworzyła autorski program radzenia sobie ze stresem metodą relaksacji połączonej z ćwiczeniami typu joga i wizualizacjami. Realizuje autorskie warsztaty dla kobiet doświadczających przemocy, łącząc w swojej praktyce doświadczenia zaczerpnięte z tańca  afrykańskiego, praktyki jogi, relaksacji.

Jest w drodze do pełnego szczęścia. Liczne przeszkody, które daje życie, powodują kolejny rozwój. Naturalny optymizm, umiejętności w zakresie jogi, tańca, relaksacji i wyciszenia przekazuje innym. Lubi wywoływać uśmiech i błogość na twarzach osób i swoim przykładem pokazywać, że w życiu wszystko jest możliwe.

Martka Karczewska

Oddycham głęboko, wzdycham, słucham tego co mówi mi ciało.

Fascynuje mnie ruch i szeroko rozumiana praca z ciałem – płaszczyzny łączące somę i psyche, pozwalające być „tu i teraz”, być bardziej obecnym. Uczę czuć i doświadczać przez świadome poruszanie się. Kultywuję uważność i słuchanie sygnałów wysyłanych przez ciało. Interdyscyplinarność i holistyczne podejście są dla mnie bardzo ważne.

Spędziłam na macie kilka lat praktykując w bardziej i mniej dynamicznych nurtach, zdobywając doświadczenie u wybitnych nauczycieli oraz własnych uczniów. Uczę tego, czego doświadczyłam i nauczyłam się przez te lata. Swój pierwszy kurs instruktorski ukończyłam w 2018 roku, od tamtej pory uczę, prowadzę zajęcia grupowe i indywidualne, sesje online, organizuję wyjazdy i warsztaty, wciąż pogłębiam swoją wiedzę.

Joga jest dla mnie ścieżką, przestrzenią, pogłębieniem, daje większą uważność i zaufanie do siebie. Joga której uczę podąża za człowiekiem, nie odwrotnie.

 

Małgorzata Kalenik Bjerkan

Z zawodu architektka, z miłości mama i dyplomowana nauczycielka jogi  w nurcie Iyengara. Prowadzę zajęcia dla dorosłych i dzieci.

 Dzięki własnej praktyce jogi, ćwicząc też w ciąży, później wspólnie z córką w chuście, a teraz już na oddzielnych matach, odkryłam, jak wspaniałym bodźcem do rozwoju są ćwiczenia jogi dla dzieci. Sekwencje są zintegrowane z oddechem, opowieścią i zabawą. Stworzyłam autorski program jogi i zabaw ruchowych dla dzieci. Bazą do ćwiczeń są opowieści, podczas których dzieci wykonują asany naśladując bohaterów historii.

Praktykuję nieustannie jogę Iyengara od ponad 7 lat, do tej pory w Norwegii.

Trenuje w systemie mentorskim z Brigitta Trummon, uczennicą samego Iyengara i Nataszą Moszkowicz.

Nieustannie doszkalam się na warsztatach i konwentach jogowych:

-certyfikat z ćwiczeń korygujących wady postawy,

-dyplom z jogi dla kobiet w ciąży i połogu,

-warsztat treningu mięśni dna miednicy z Jaki Nett,

-warsztaty i seminaria z ajurwedy i terapii jogą

Chętnie wracam do podstaw jogi, kwestionując je rozwijam się.

Zapraszam tych, którzy jeszcze nie zaczęli przygody z jogą, jak i tych, którzy już trochę ćwiczą. Będziemy się rozciągać i wzmacniać, napełniać pozytywną energią, wykonując proste sekwencje asan. Zapewniam indywidualne podejście.

 
 

Radek Rychlik

Absolwent warszawskiego AWF-u oraz mgr psychologii, specjalizacja neurokognitywistyka. Autor publikacji naukowych z fizjologii, biomechaniki i psychofizjologii dotyczących ćwiczeń jogi. Jako dziennikarz popularnonaukowy pisał do magazynów „Joga”, „Yoga&Ayurveda”, „Trainer”, „Angora”. Szkolił się u mistrzów jogi w Indiach, USA i Europie Zachodniej. W 2002r. wprowadził do Polski dynamiczne style jogi – vinyasę i ashtangę. Obecnie uczy we własnym, autorskim stylu. Zajęcia Radka są dość intensywne, z dużym udziałem ćwiczeń wzmacniających i dynamicznych, lecz jednocześnie prowadzone z naciskiem na bezpieczeństwo i efekty prozdrowotne.