Nauczyciele

Home / Nauczyciele

O szkole

Satwa Joga to miejsce, w którym chcemy byś czuł się dobrze. Kameralne grupy, miła domowa atmosfera, piękne położenie, różnorodność zajęć oddających piękno Jogi. Zapewniamy indywidualne podejście do każdego Ucznia. Każda pora jest dobra, abyś zaczął swoją Praktykę. Warto inwestować w swój rozwój, pomożemy Ci to zrobić z pełną uważnością. Przyjdź i przekonaj się. Poznaj nas:)

Gośka Galecka

Z jogą połączyły mnie problemy zdrowotne. Zafascynowana terapeutycznym działaniem na ciało i duszę, postanowiłam zgłębiać wiedzę na temat różnych nurtów w jodze.

Joga jest dla każdego, kto chce być zdrowym, świadomym swego ciała człowiekiem. Używam i wierzę w pomoce podczas sesji (klocki, paski, pianki, liny, koce, wałki). Wierzę w intuicyjność naszego ciała.  Na zajęciach zwracam uwagę na anatomię i fizjologię asan. Staram się w prosty sposób je przybliżać – przedstawiać korzyści i warianty pomagające je osiągnąć i czerpać z nich jak najwięcej.

Absolwentka Wydziału Nauki o Zdrowiu AM w Warszawie, sercem oddana jodze metodą B.K.S Iyengara, instruktorka Hatha Joga, florystka, szczęśliwa właścicielka szkoły Satwa Joga.

Agnieszka Kobylańska

Doświadczona nauczycielka Ruchu – metody Pilates, Jogi, Blacroll, Aerial Yogy, Face jogi, adeptka wielu kursów, warsztatów. Ruchem zajmuje się kilkadziesiąt lat zbierając doświadczenia z różnych obszarów, łącząc je i dopasowując do potrzeb i możliwości współczesnego człowieka.

Sama mająca po wypadku wielkie kłopoty z kręgosłupem powoli doprowadziła swoje ciało do pełnej ruchomości i sprawności.  Pracująca mam dwójki dzieci i posiadaczka zwariowanego psa Macho oraz czterech kur.

Od niedawna również odnajduje pasję w masowaniu ludzi metodą tajskiego masażu dynamicznego.

Milena Kurowska

Mam na imię Milena, odkąd pamiętam zawsze interesowało mnie obserwowanie, analizowanie i przetwarzanie, zawsze moja ciekawość świata była bardzo drążącą…

Od dziecka maluję i uwielbiam różne formy ruchu, moja natura zaprowadziła mnie do spróbowania jogi. Od kilku lat jestem nauczycielką, praca z ciałem pozwala mi na bycie w pasji, czyli mogę analizować, obserwować, naprowadzać i coś zmieniać. Głównie używam stylu Iyengara, natomiast jako, że z natury lubię eksperymenty, to zdarza mi się miksować różne style jogi i dodawać elementy, które uważam za przydatne w praktyce. Bardzo lubię mieć kontakt ze sobą i z drugim człowiekiem, a kiedy widzę, że joga pozwala innym na czucie samego siebie, to we mnie pojawia się wielka radość i inspiracja.

Ewa Mołas

Nauczycielka jogi i podróżniczka. Prowadzi zajęcia z jogi, w tym z tradycji asthangajogi od 2008 roku. Wyprawia się w odległe zakątki świata, żeby u miejscowych autorytetów zgłębiać tajniki lokalnych praktyk służących zdrowiu ciała,

umysłu i duszy.
W podejściu do jogi zwraca uwagę na oddech i stan umysłu, które to mają wspierać pracę z ciałem. Stosuje techniki koncentracji umysłu i techniki relaksacyjne.

Pasjonuje się profilaktyką zdrowotną i ziołolecznictwem oraz NVC Marschala Rosenberga. Jest entuzjastką slow life, uważnego życia i jazdy na rowerze, która pozwala łączyć ruch z podróżami.
Życie jest jak jazda na rowerze, aby utrzymać równowagę, trzeba się ruszać.

Basia Poniatowska

Trenerka jogi i instruktorka relaksacji. Absolwentka Podyplomowych studiów relaksacji i jogi na warszawskiej AWF.

Wieloletnią praktykę jogi pogłębiała licznymi warsztatami rozwojowymi, wiedzą z zakresu technik wyciszenia i relaksu, pracy z oddechem, nauką tańca afrykańskiego i tańca brzucha. Joga stała się jej drogą życia. Prowadzi sesje relaksacyjne i zajęcia jogi łagodnej i stworzyła zajęcia dedykowane osobom niewidomych i słabowidzących.

Stworzyła autorski program radzenia sobie ze stresem metodą relaksacji połączonej z ćwiczeniami typu joga i wizualizacjami. Realizuje autorskie warsztaty dla kobiet doświadczających przemocy, łącząc w swojej praktyce doświadczenia zaczerpnięte z tańca  afrykańskiego, praktyki jogi, relaksacji.

Jest w drodze do pełnego szczęścia. Liczne przeszkody, które daje życie, powodują kolejny rozwój. Naturalny optymizm, umiejętności w zakresie jogi, tańca, relaksacji i wyciszenia przekazuje innym. Lubi wywoływać uśmiech i błogość na twarzach osób i swoim przykładem pokazywać, że w życiu wszystko jest możliwe.

Alicja Suchcicka

Powitanie słońca w ołówkowej spódnicy i koszuli z mankietami? Medytacja na obrotowym krześle między mailami? Miesiącami udawało mi się ukryć z jogą w biurze. Aż do chwili, gdy usłyszałam od szefowej: „wszyscy wiedzą, że jesteś

joginką i chcesz uczyć, trzymamy za Ciebie kciuki!”.

I tak słowa stały się ciałem.

A ja z copywriterki i specjalistki od komunikacji, zostałam nauczycielką jogi i medytacji.

Po 7 latach praktyki, szkoleniach nauczycielskich i warsztatach (studia z Jogi i Relaksacji na AWF, kursy m.in. u Basi Tworek, Macieja Wieloboba, Agi Bery, Patrycji Gawlińskiej), stanęłam przed grupą, by poprowadzić pierwsze zajęcia. Czego uczę? Wykorzystuję asany, relaksację i świadomy oddech, byś lepiej czuła swoje ciało. Na początku i końcu każdej praktyki pytam, jak się masz. Bo dopiero, gdy zauważysz i nazwiesz to, co czujesz – możesz coś z tym zrobić.

I tak ciało staje się słowem.